sparkizem - veda o optimalnem marketingu za dvig povpraševanj, prepoznavnosti in prodaje

Blog

Uporabni nasveti in prispevki…

Cena marketinške agencije: od 700 € do 30 tisočakov – kaj se vam splača?

Cena marketinške agencije je odvisna od mnogih dejavnikov – preverite, kakšni so stroški sodelovanja in se prepričajte, ali se vam investicija obrestuje.
Osebni brand v marketingu vam lahko pomaga ustvariti zaupanje, ki gradi dolgoročne odnose in prinaša nov dotok strank. Spoznajte 6 korakov, kako to doseči.
Razmišljate o sodelovanju z marketinško agencijo? Odkrijte, kako storitev marketinške agencije z naprednimi strategijami in oglaševanjem pripomore k rasti vašega podjetja!
Večina Slovenskih podjetnikov svoje spletno oglaševanje ne izvaja na tako visokem nivoju, kot je prikazano v tem zapisu. Marsikomu se bo zato ta pristop zdel pretiran, a če ga uporabite v praksi, vas znajo rezultati presenetiti.
Ali je marketinška agencija res nekaj, kar vi in vaše podjetje potrebujeta za rast? V mnogih primerih, ki jih bomo navedli spodaj, je odgovor ne. In če po koncu branja tega članka ugotovite, da je marketinška agencija nekaj za vas, vas moramo opozoriti na naslednjo pomembno stvar...
Resnica, ki jo moramo deliti, se nanaša na nekatere oglaševalske prakse, ki so se razpasile v teh časih in ki so, milo rečeno, nesmiselne.
Po več kot 200 posvetih s podjetniki in podjetnicami, ki so v zadnjih letih izrazili zanimanje za naše marketinške, svetovalne in druge storitve, mi je namreč postalo kristalno jasno, da za marsikatero podjetje najem agencije ni pravilna odločitev.
Marketing (še posebej spletni) se vseskozi spreminja. Praktično vsak teden so na voljo novi oglaševalski kanali, razne tehnologije in nove variacije za doseg naših potencialnih strank.

Dobrodošli v naši sparkastični skupnosti. Veselimo se, da bomo z vami delili najnovejše trende, vpoglede in nasvete iz sveta digitalnega marketinga.

Ekipa Spark