sparkizem - veda o optimalnem marketingu za dvig povpraševanj, prepoznavnosti in prodaje

Marketinška agencija – Ali jo sploh potrebujete?

Ali je marketinška agencija res nekaj, kar vi in vaše podjetje potrebujeta za rast? V mnogih primerih, ki jih bomo navedli spodaj, je odgovor ne. In če po koncu branja tega članka ugotovite, da je marketinška agencija nekaj za vas, vas moramo opozoriti na naslednjo pomembno stvar…

Ali je marketinška agencija res nekaj, kar vi in vaše podjetje potrebujeta za rast?

V mnogih primerih, ki jih bomo navedli spodaj, je odgovor ne.

In če po koncu branja tega članka ugotovite, da je marketinška agencija nekaj za vas, vas moramo opozoriti na naslednjo pomembno stvar…

Sodelovanje z marketinško agencijo še ne pomeni, da bodo kar čez noč rešeni vsi vaši problem, TRR bo nabito poln, ob vsem tem pa bo ves marketing izpeljan v vaši trenutni “coni udobja”.

Zakaj?

Razlog tiči v tem, da…

Marketinška agencija poleg plusov prinese s seboj tudi nekaj minusov !

Vem, da je malce ironično, da marketinška agencija piše članek o tem, a naše stališče je, da večina slovenskih podjetij marketinške agencije ne potrebuje.

Glavni razlog tiči v dveh malce-manj-privlačnih aspektih marketinških agencij

Prvi “negativni” aspekt je zagotovo finančni vložek.

Tako kot večina stvari v poslu namreč tudi najem marketinške agencija stane.

Kot v vsaki panogi, pa se tudi tukaj najdejo ponudniki, ki so mizerno poceni ali pa pregrešno dragi.

Pravzaprav sama cena niti ne igra vloge. Bolj pomembno je, kako na ta finančni vložek gledate vi.

Marketinška agencija je namreč lahko strošek… ali investicija.

Seveda je vse odvisno od tega, kaj sodelovanje prinese vam in vašemu podjetju.

Če se izkaže, da marketinške aktivnosti agencije v šestih mesecih ne prinesejo želenega povračila vašega vložka, je marketinška agencija zagotovo strošek.

Prav tako tvegate razočaranje, če v sodelovanje vstopite z nerealnimi pričakovanji, na primer če že po enem tednu dela pričakujete 300 % rast svojega podjetja ter nato zaradi panike 6x na dan kličete tamkajšnjo kontaktno osebo*.

*V tem primeru vas bo verjetno lastnoročno odpustila kar sama marketinška agencija.

Da pa se ne bomo fokusirali samo na negativen scenarij, bi vam radi povedali, da je lahko partnerstvo z marketinško agencijo tudi izjemno uspešno.

Vse, kar morate storiti, je, da izberete pravo agencijo, ki vam bo v zameno za vašo mesečno investicijo prinašala dodaten promet in profit.

V tem primeru ne govorimo več o strošku, temveč o tem, da marketinška agencija za vas postane ena izmed boljših poslovnih odločitev in naložb vaše kariere.

Žal pa je pogosto tako, da takšne vrste agencija zraven prinese nekaj, kar marsikateri poslovnež ni pripravljen “požreti”…

In ja – to je tisti drugi “minus”, ki ga s seboj prinese dobra marketinška agencija.

Naj pojasnimo…

Ne glede na to, na kateri točki v poslu trenutno ste, imate verjetno nek svoj način pridobivanja strank (in prodajanja), ki vas je pripeljal do točke, kjer se trenutno nahajate.

Verjetno pa o marketinški pomoči razmišljate zato, ker želite svoje podjetje spraviti na nek nov nivo (pa naj bo to drastično povečanje števila strank, dvig prihodkov ali širitev na tuje trge).

In za ta podvig, bo potrebno implementirati par novih idej in znanj. Oziroma, kot je rekel Einstein…

Definicija norosti je to, da delamo eno in isto stvar iz dneva v dan ter pričakujemo drugačen rezultat.

Dobra marketniška agencija vam bo zato predlagala nove ideje, pristope in strategije, ki znajo biti izven vaše trenutne “cone udobja”.

Vse ideje bodo seveda stremele k rasti podjetja, je pa na vas, ali to “evolucijo” sprejmete, ali ne.

Res je…

Obstajajo tudi agencije, ki si ne bodo upale podati originalnih idej in poskušale vse narediti tako, kot je všeč vam.

Sicer ne moremo vedeti, kaj vi menite o tem, vemo pa, da imamo pri nas raje poslovne partnerje, ki so v trenutkih odločitve pripravljeni tako povedati kot tudi slišati iskreno mnenje.

Če tudi vi razmišljate na podoben način in vas ni strah novih idej, potem bi marketinška agencija vendarle znala biti za vas.

Partnerstvo s pravo agencijo vam lahko namreč na dolgi (pa tudi na kratek) rok prinese čudovite rezultate, tako v prepoznavnosti, kot v samem dvigu prodaje.

Naj vam razkrijem 4 razloge, zakaj je temu tako…

#1: Le čevlje sodi naj kopitar…

Podjetniki, ki se marketinga lotijo na lastno pest hitro ugotovijo, da je zadeva precej bolj kompleksna, kot se sliši na prvo žogo.

Znanje, ki ga človek pridobi na kakšnem online izobraževanju, je v tem hitro spreminjajočem času, že kmalu “za staro šaro”.

Da ne omenjam tega, da je 90 % nasvetov ameriških gurujev pogosto povsem neuporabnih na slovenskem trgu.

Ne samo zato, ker je naš trg dosti manjši, pač pa zato, ker sta psihologiji Slovencev in Američanov kot “dan in noč”.

Zato bi znalo biti pametno te zadeve prepustiti nekomu, ki živi in diha marketing vsak dan.

Znotraj agencij so namreč ljudje, ki vsakodnevno “secirajo” zmagovalne kampanje, ustvarjajo nove, so na tekočem z vsemi novostmi in hkrati vse skupaj preizkušajo v praksi.

Ta globoka zakladnica znanja in izkušenj je namreč pogoj, da lahko marketinška agencija po hitrem postopku za vas in za vaše podjetje ustvari…

#2: ​Predvidljiv dotok prihodkov…

Cilj marketinške agencije – no, vsaj naše – je, da našim strankam najprej zagotovimo reden in predvidljiv dotok povpraševanj in strank (v kolikor ga še nimajo) oziroma jim pomagamo prodati več.

To je namreč najbolj enostaven način, da vsaj podvojimo njihovo investicijo.

Ko je ta primarni sistem, ki učinkovito prodaja 24 ur na dan in 7 dni v tednu,postavljen, pa se lahko osredotočimo na povečanje prepoznavnosti, grajenje (še večjega) zaupanja v očeh strank, pozicioniranja podjetja, kot avtoritete in ostalih marketinških dobrot.

Vse to pa vodi k enemu dejstvu, ob katerem vam bo zaigralo srce…

#3: ​Konkurenca ne bo vedela, kaj jo je zadelo…

Ko za vas dela kvalitetna marketinška agencija in imate postavljen predvidljiv marketinški sistem, postane vaše 1. mesto v panogi zgolj vprašanje časa.

To pa zato, ker je večina vaših konkurentov verjetno preveč “stiskaških”, da bi investirali v agencijo in se zadeve raje trudijo pogruntati sami.

S tem zapravljajo svoj dragocen čas, denar in energijo, ki bi jo lahko precej bolj pametno investirali.

No – mimo teh lahko gre vaše podjetje s svetlobno hitrostjo.

Zakaj?

Ker ko ima podjetje enkrat predvidljiv dotok strank, se lahko brez slabe vesti osredotoči na vse ostale, dolgoročne aktivnosti, do katerih vaša konkurenca sploh ne pride, saj je preveč zaposlena s tem, da ostane “nad gladino”.

Poleg naprednega znanja, predvidljivega marketinškega sistema in prehitevanja konkurenca, pa je verjetno za vas – kot podjetnika, življenjsko pomembna tudi…

#4: Bolj prazna glava…

Da pojasnimo…

Cilj pametne marketinške agencije je, da poskrbi za ves marketing, vi pa se lahko s svežo glavo posvetite tistemu, v čemer ste najboljši – vodenju svojega podjetja.

Tako bo marketing tekel “kot po maslu”, vaše na novo sproščene mentalne kapacitete pa bodo pripomogle k občutnemu dvigu osebne produktivnosti, implementaciji novih idej in, navsezadnje, tudi k boljšim odnosom z bližnjimi.

Da, to pomeni, da lahko greste tudi na počitnice brez slabe vesti, saj veste, da se zaradi vseh marketinških sistemov v vašem podjetju posel ne bo ustavil.

In če vprašate nas, je to luksuz, ki si ga danes žal ne more privoščiti skoraj noben podjetnik.

Tako. Menimo, da smo vam na tej točki podali precej objektiven pogled na to, ali je marketinška agencija nekaj, kar potrebujete, ali ne.

Vas pa moramo opozoriti…

Pri opisu pozitivnih lastnosti marketinške agencije smo izhajali iz vrednot, vodil in načinov dela, kot jih imamo v naši agenciji.

To so namreč stvari, v katere verjamemo in stvari, ki nam omogočajo doseganje odličnih marketinških rezultatov za naše stranke v vseh možnih nišah – od zdrave prehrane pa do učenja tujih jezikov.

Zato vam ne moremo garantirati, da vas podoben odnos čaka tudi v vseh ostalih​ agencijah pri nas.

Tako kot v vsakem poslu namreč obstajajo nekatere, ki so dobre in pa tudi nekatere, ki delajo naravnost katastrofalno in mečejo slabo luč na celotno industrijo.

Mi vas na tej točki ne bomo prepričevali, da smo mi najboljši (to odločitev prepuščamo vam), se nam pa zdi smiselno, da vam damo priložnost, da o nas izveste več – če seveda želite.

.

Če nas želite bolje spoznati in izvedeti, kako lahko z nami sodelujete (ter kaj o nas menijo naše zadovoljne stranke), kliknite na spodnjo povezavo in si preberite…

Kaj lahko naredimo za vas >>

Se beremo naprej tam,

Ekipa Spark

P.S. Seveda vam ni potrebno klikniti na modro povezavo zgoraj, če ste popolnoma zadovoljni s trenutnimi marketinškimi rezultati svojega podjetja.

Če vam je uspelo do te stopnje priti samostojno ali s pomočjo kakšne druge marketinške ekipe, vam lahko zgolj čestitamo.

V kolikor pa do zdaj še niste dosegli želenih rezultatov in iščete strateškega partnerja, ki bo prevzel breme vašega marketinga in pripomogel k večjim prihodkom vašega podjetja, potem kliknite na tisti moder link nekaj vrstic višje in ugotovite, ali smo pravi za vas. 🙂

Če ste morda “one-man band” ali nekdo, ki še ne generira več kot 70.000 € letnih prihodkov in imate še vedno sami dovolj znanja, volje in energije, potem verjetno marketinška agencija ni prava izbira za vas. Če pa že imate zaposlene in se hkrati zavedate, da sami ne zmorete več vsega (in da včasih najboljše ideje pridejo “od zunaj”), potem bi sodelovanje z agencijo znalo biti koristno.

Sodelovanje z agencijo ne pomeni, da bodo čez noč rešeni vsi vaši problemi, da bo vaš transakcijski račun nabito poln in da bo ves marketing izpeljan v vaši trenutni “coni udobja”. Marketinška agencija namreč poleg prednosti prinese tudi kakšen izziv ali dva. Preden se odločite ali je agencija prava rešitev za vas, je smiselno, da si odgovorite na teh 5 vprašanj.

Ko za vas dela kvalitetna marketinška agencija in imate postavljen predvidljiv marketinški sistem, postane vaše prvo mesto v panogi zgolj vprašanje časa. To pa zato, ker je večina vaših konkurentov verjetno preveč “stiskaških”, da bi investirala v agencijo in se zadeve raje trudijo ugotoviti sami, s čimer zapravljajo dragocen čas, denar in energijo, ki bi ga lahko bolj pametno investirali. Mimo teh lahko vaše podjetje gre s svetlobno hitrostjo.

Cilj pametne marketinške agencije je, da poskrbi za ves vaš marketing, vi pa se lahko s svežo glavo posvetite tistemu, v čemer ste najboljši – vodenju svojega podjetja. Tako bo marketing tekel “kot po maslu”, vaše na novo sproščene mentalne kapacitete pa bodo botrovale k občutnemu dvigu osebne produktivnosti, implementaciji novih idej in, na koncu, tudi k boljšim odnosom z bližnjimi. Da, to pomeni, da lahko greste tudi na počitnice brez slabe vesti, saj veste, da se zaradi vseh marketinških sistemov v vašem podjetju, posel ne bo ustavil. 🙂

Dobrodošli v naši sparkastični skupnosti. Veselimo se, da bomo z vami delili najnovejše trende, vpoglede in nasvete iz sveta digitalnega marketinga.

Ekipa Spark