Zgodbe, ki navdihujejo…
Za podjetje Cugelj d.o.o., smo pred začetkom oglaševanja uredili vso oglaševalsko infrastrukturo ter v nadaljevanju implementirali celovito marketinško strategijo za pridobivanje novih povpraševanj. S skrbno načrtovanimi oglasi, ki smo jih plasirali na Meta in Google platformi ter prodajno optimiziranimi pristajalnimi stranmi, smo uspeli pridobiti več kot 1590 kvalificiranih povpraševanj. Po nekaj mesečnem sodelovanju smo z ekipo podjetja Cugelj organizirali in uspešno izvedli tudi prodajno delavnico ter prenovili in marketinško optimizirali spletno stran.
Pred delavnico smo delali dobro in vedeli smo, da imamo dober produkt. Vso to rast, ki smo jo do tedaj dosegli, je bila plod naše strasti in delovanje po občutku. Na delavnici z vašo ekipo smo hitro začutili še večji potencial za produkt, ki ga imamo in zavedali smo se, da naše podjetje, s pomočjo marketinga lahko še dodatno izboljša in poveča poslovanje, zato je bila delavnica izjemno pomembna za delovanje podjetja in njegovo rast.
Z novimi Demand Gen kampanjami smo potencialne kupce opozorili na nujnost rednega pregledovanja vida. Kampanje smo obogatili z izvirnimi videi in slikovnimi kreativami, katere je pripravil naš video oddelek, ki so se izkazale za sila učinkovite pri zbiranju prijav.
Znotraj našega podjetja že obstaja dobra marketinška ekipa, vendar sem se kljub temu odločil za delavnico, ker sem želel nadgraditi naše znanje in videti, kakšen pristop bi na našem mestu ubrala marketinška agencija. Vaša ekipa je hitro pokazala, kakšno kreativnost, lahkotnost in poznavanje posla imate. Dostavili ste mi izjemne ideje in predloge, kako lahko še povečamo naš promet in realizacijo.
S skrbno načrtovanimi kreativami in besedili, ki se oglašujejo na platformi meta in vodijo na prodajno optimizirane prodajne strani, smo uspeli pridobiti več kot 1.300 povpraševanj za manj kot 17 € na povpraševanje.
Naročnik se je soočal z majhnim številom povpraševanj. Pred začetkom sodelovanja smo – poleg domače strani in nakupnega procesa – ustvarili novo pristajalno stran za brezplačen pregled vida, kot ključno stično točko za pridobivanje novih povpraševanj. Za dosego ključnih kazalnikov uspeha (KPIs) smo uporabili različne marketinpke strategije, vključno z direktnimi in vsebinskimi oglasi na Meta platformi, email marketingom in PPC kampanjami. Rezultati so bili več kot uspešni, saj smo
Skeptični smo se podali novim presenečenjem nasproti. Ampak… res smo bili presenečeni, tokrat pozitivno. Kar smo se dogovorili je bilo v roku izvedeno. Kar so naredili je delovalo. Prenovili so večji del naše spletne strani, ker ni bila pravilno optimizirana. Neverjetno so odzivni in kar je tudi zelo pomembno, nikoli nisi dobil občutka, da si jim odveč s svojimi vprašanji, željami in zahtevami. Skratka, podjetje na mestu, ki ga res mirne vesti priporočam vsakomur.
Postavili smo sklop dinamičnih Search kampanj, s katerimi smo začeli pridobivati nove kupce, ki Malince poprej niso poznali. Video in Display kampanje so se izkazale kot izvrstne in dobičkonosne predvsem za promocijo novih izdelkov in posebnih akcij.
Discovery workshop je enostavno na nekem next level nivoju. Da lahko v tako kratkem času strneš toliko uporabnih nasvetov, je hvale vredno. Nasveti so praktični, jasni in takoj uporabni, kar je neprecenljivo. Prej sem vas samo spremljal, ampak po tej izkušnji me je vaša ekipa prepričala o svojem marketinškem znanju in si drznem trditi, da ste med boljšimi agencijam. S to delavnico verjamem in vem, da bom lažje dosegel še višje cilje.
Za Polono smo razvili celovit marketinški načrt, ki zagotavlja konstanten prihodek. Uspešno smo napolnili vsa njena pričakovana mesta na dogodkih, delavnicah, webinarjih in programih. Poleg tega smo zasnovali nove tečaje, ki so na trgu doživeli izjemno sprejetost in se odlično prodajajo ter s tem še dodatno krepijo njeno prepoznavnost in kredibilnost na trgu.
Predvsem mi je všeč to, da karkoli se z njimi zmeniš, to tudi dobiš, kar neskončno cenim. Obenem pa mi je všeč tudi to, da imam od začetka tega sodelovanja precej manj dela, kljub temu pa lahko dnevno spremljam dosežene cilje in rezultate.”
Pred delavnico Discovery Workshop sem sprejela odločitev, da zase in za svoje podjetje želim še več, vedela sem, da zmorem več, vendar da pri željah in nadgradnji podjetja, potrebujem pravo usmeritev in svetovanje. Delavnica je bil eden izmed doprinosov mojega uspeha v letu 2022, ker sem podvojila svoj promet in svoje rezultate.
Za našo stranko smo oblikovali novo spletno stran ter posebne pristajalne strani, da bi pridobili čim več strank na izjemno konkurenčnem trgu. Za dosego ciljev smo se posluževali vsebinskega, emal in video marketinga, SEO optimizacije in PPC kampanj, s čimer nam je samo v prvih 3 mesecih uspelo pridobiti več kot 300 kvalificiranih povpraševanj.
Agencija dela izven nekih standardnih okvirjev, zato smo se tudi odločili za to sodelovanje. Iskali smo celovite storitve in zadnje leto, odkar sodelujemo, so nam ponudili celoten spekter marketinških storitev, ki so se izkazale za odlične. Število povpraševanj se nam je za nekaj 100% procentov povečalo odkar za to skrbi agencija.
Od začetka našega sodelovanja smo se predvsem osredotočili na razvoj prodajnih pristajalnih strani, namenjenih različnim tretmajem za oblikovanje telesa, nego obraza in pomlajevanje. Za doseganje zastavljenih ciljev smo uporabili različne marketinške pristope, vključno z vsebinskim marketingom, email marketingom, video promocijami, SEO optimizacijo in PPC kampanjami. Te strategije so zagotavljale konstantne rezultate, kar je Wellness centru omogočilo reden pritok novih strank in uspešno vzdrževanje odnosov z obstoječimi strankami.
Zaradi podpore marketinške ekipe si v poslu upam dosti več, kar se odraža tudi na naših rezultatih in številu povpraševanj. Med letoma 2020 in 2022 smo namreč naš promet povečali za faktor 1,7.
Naše podjetje se je v zadnjih letih razvijalo popolnoma organsko. Prišli smo do točke, ko smo na spletu želeli nastopiti še bolj odločno, zato smo se odločili za sodelovanje z agencijo. Hitro smo ugotovili, da resnično veste kaj delate. Naša ekipa je dobila zelo jasne korake in strategijo, ki so bili ustvarjeni posebej za našo panogo in našo storitev. Žal mi je, da se nismo za ta korak odločili že prej, saj bi si s tem prihranili veliko časa, denarja in energije.
Naše podjetje se je razvijalo organsko, naša rast pa je bila rezultat izjemno dobrih in kvalitetnih storitev. Odločili smo se, da želimo to storitev ponuditi tudi javnosti in želeli rasti še hitreje tudi s pomočjo marketinga. To je bil tudi razlog, da smo se odločili za Discovery Workshop™ s FP ekipo. Njihov profesionalni odnos, poznavanje marketinga in želja po tem, da spoznajo nas, naše podjetje, našo storitev, me je popolnoma impresionirala. Zelo sem zadovoljen s kvaliteto delavnice in z rezultati, ki so bili posledica obiska delavnice.
Skupaj s Polono smo razvili dva spletna tečaja, ki sta zahvaljujoč učinkovitemu oglaševanju v Meta okolju dosegla izjemen 400% ROI. Hkrati ta tečaja krepita prepoznavnost Polonine blagovne znamke na področjih komunikacije in vodenja. Za potrebe oglaševanja smo poleg ustvarjanja oglasnih besedil, slikovnih in video vsebin ter tehnične implementacije, vzpostavili tudi prodajni lijak in implementirali avtomatizacijo email marketinga.
Vodstvo blagovne znamke Omnisev je k nam prišlo z željo po celostnem marketingu »na ključ«. Pred pričetkom projekta in zagonom oglaševanja smo uredili novo celostno grafično podobo podjetja, izdelali novo spletno stran (najdete jo tukaj) in postavili vso infrastrukturo za oglaševanje na Meta in Google platformi. S skrbno načrtovanimi oglasi smo v prvih treh mesecih dosegli vse zastavljene indikatorje uspeha.
Agencijo sem spremljal že nekaj let in mi je bil všeč njihov pristop, način oglaševanja. Pričakovanja so bila zato že pred začetkom sodelovanja visoka, ampak so bila kljub temu še presežena. Ekipa ima odlično dinamiko. So profesionalni, zagnani in dostopni, imajo odnos do ljudi in dela takšen, da ni bilo nikoli skrbi, da rezultatov ne bi bilo.
Nova spletna stran je vrhunska, marketing je odličen, tako da bomo z veseljem še naprej sodelovali in ustvarjali zgodbe uspeha.
Postavili smo vrsto močnih Search kampanj, s katerimi smo ponudbo sončnih elektrarn postavili pred zainteresirane iskalce. Search kampanje smo podkrepili z retargetiranjem z video mnenji strank in slikovnimi kreativami.
Discovery delavnica mi je bila TOP in od takrat naprej mi gre biznis odlično! Preden sem prišla do vas, sem zaradi določenega neznanja (predvsem marketinškega) fokus usmerjala na napačne konce. Potem pa sem z upoštevanjem – do sedaj šele enega nasveta – v nekaj tednih izpolnila svoj prvi velik cilj kot samostojna podjetnica. Kaj šele bo, ko implementiram vse ostale ideje, ki sem jih na delavnici dobila. Sedaj sem si postavila še višje cilje in verjamem, da mi jih bo uspelo doseči.
Postavili smo sklop Search, Video in Display kampanj na trgu Madžarske in Hrvaške, ki je ljudi, ki znamke Antinol še ne poznajo, popeljal od popolnih “neznancev” do zvestih kupcev. Video in Display kampanje so ljudi seznanile z blagovno znamko, Search kampanje pa so poskrbele za nakup.
Prijavite se na naše novičke in spremljajte novosti iz vesoljnega marketinga, da vam ne pobegne kakšna izvrstna priložnost.
Dobrodošli v naši sparkastični skupnosti. Veselimo se, da bomo z vami delili najnovejše trende, vpoglede in nasvete iz sveta digitalnega marketinga.
Ekipa Spark