Tudi najboljši izdelek in storitev se težko prodajata sama, zato dovolite, da vam pomagamo v sklopu marketinga in vaše potencialne kupce usmerimo do vaše prodajne ekipe ali spletne košarice.
V agenciji Spark združujemo marketinško ter prodajno znanje, kreativnost in temeljito poznavanje številnih marketinških strategij za pridobivanje strank (“lead generation”), ki smo jih preizkusili v več kot 110 branžah.
Z našo storitvijo se bo vaša prodajna ekipa lahko osredotočila na tisto, kar jih veseli in kar najbolje znajo – tkanje odnosov in prodajo, vas pa bomo končno razbremenili skrbi, ki so običajno posledica nekontinuiranih rezultatov ter vam omogočili, da svojo energijo usmerite v rast in razvoj podjetja.
Le kvalificirane stranke, ki so pripravljene na nakup – s pomočjo premišljene in strateško ustvarjene vsebinske strategije bodo vaše potencialne stranke karseda izobražene o vaših storitvah ter vseh prednostih, ki jih prinašajo – še preden se sploh zgodi prodajni klic. Tako je prodajni proces lažji, hitrejši ter bolj uspešen.
Od samega rojstva agencije smo bili “performance” ekipa – skupina strokovnjakov, ki ljubijo in spoštujejo analitiko ter podatke in jih uporabljajo za ustvarjanje vedno boljših strategij ter vsebin. Ves svoj trud in znanje usmerjamo v doseganje vedno boljših rezultatov – predvsem tistih, ki za vas največ štejejo, in to je najpogosteje prodajni uspeh.
Na začetku vsakega projekta namenimo veliko časa in truda v raziskavo in spoznavanje vaših storitev/produktov, podjetja, ciljne publike ter njihovih potreb, želja in težav. Vse te informacije skrbno uporabljamo ter dopolnjujemo za vedno bolj natančno in učinkovito pridobivanje povpraševanj.
Potencialne stranke privlečemo, angažiramo in približamo končni odločitvi s skrbno ustvarjenimi vsebinami, ki bodo naslavljale njihove izzive in potrebe ter poglabljale zaupanje v vas in vaše storitve.
Vse strategije, ki jih pripravimo, so skrojene z namenom ustvarjanja in gojenja dolgoročnih odnosov z vašo ciljno publiko. Vse vsebine, ki jih bomo ustvarjali, bodo prispevale k vaši avtoriteti ter zaupanju v vas in vaše rešitve. Stremimo k ustvarjanju zvestih strank, ki ne bodo le prišle, ampak se bodo tudi vračale in z veseljem priporočale vaše storitve drugim.
Ustvarjamo strategije in vsebine po meri, ki bodo idealne tako za vas in vaše podjetje. To pomeni, da bomo vse aktivnosti prilagodili vašemu marketinškemu budžetu, kratkoročnim in dolgoročnim ciljem ter zmožnostim vaše ekipe in operative.
“Redno spremljamo prodajno uspešnost pri obdelovanju strank, ki jih pripeljemo. Najbolj pomemben kazalec uspešnosti je nenazadnje končna prodaja in to, da se zgodi čim hitreje in s čim manj vašega truda.”
~ Tadej, Marketinški strateg
“Vsebine, ki jih pišemo in ustvarjamo, so vedno narejene po meri vaših strank – dotaknejo se njihovih skrbi in izzivov ter na prijeten in zanimiv način negujejo vaš odnos z njimi in jih približujejo h končni odločitvi, preden vi sploh dvignete telefon.”
~ Leonarda in Klavdija, tekstopiski
Preko temeljite tržne raziskave ugotovimo, kdo so vaše idealne stranke. Ugotovimo, “kje jih čevelj žuli” in kako jim vi lahko pomagate ter vse to skupaj uporabimo v strategiji in vsebinah.
To zagotavlja, da v vaše podjetje usmerimo prave ljudi z namenom pridobivanja kakovostnih povpraševanj in motiviranih potencialnih strank. Kakovost nam bo vedno pomembnejša od količine, saj bomo uspešnost merili po vaših prodajnih rezultatih.
Razvijemo vsebine, ki so prilagojene vašim idealnim strankam, vključno z “lead magneti” (različnimi vsebinami, s katerimi pritegnemo potencialne stranke – članki, webinarji, e-knjigami itn.), prodajnimi pismi in video vsebinami.
Vsaka vsebina je optimizirana za iskalnike (SEO) in zasnovana tako, da odgovarja na specifične potrebe in izzive vaših potencialnih strank.
Skrbimo za vseprisotnost in vidnost vaše blagovne znamke ter storitev z nadaljnjim izobraževanjem in angažiranjem strank prek vseh možnih kanalov, vključno z e-mail marketingom.
Tako zagotavljamo, da so potencialne stranke že pred prvim stikom dobro seznanjene z vašo ponudbo in pripravljene na nadaljnje sodelovanje.
Nenehno analiziramo rezultate in podatke ter optimiziramo procese za boljši uspeh. Izvajamo A/B testiranja, meritve in druge teste, da zagotovimo, da so naše strategije vedno najučinkovitejše in prilagojene najnovejšim podatkom.
Čeprav to ni nujno pri čisto vseh podjetjih in projektih, smo pristaši “Omnichannel” pristopa, ki temelji na prisotnosti in stiku s potencialnimi strankami skozi vse spletne kanale:
Ustvarjanje in deljenje vsebin ter oglasov, ki angažirajo in privabljajo potencialne stranke.
Hitro doseganje visoko ciljanih uporabnikov, ki aktivno iščejo vaše storitve ali izdelke.
Gradnjo in negovanje odnosov s potencialnimi strankami preko skrbno načrtovanih kampanj.
Povečanje vidnosti na iskalnikih za dolgoročno pridobivanje organskega prometa.
Ustvarjanje člankov, e-knjig, študij primerov, vodičev in drugih vsebin, ki izobražujejo in angažirajo vaše stranke.
Ustvarjanje dinamičnih in privlačnih video vsebin za povečanje prepoznavnosti in zaupanja v blagovno znamko.
Strategija je pa seveda prilagodljiva glede na specifične potrebe vašega podjetja, cilje, proračun in dolgoročne strateške načrte, kar zagotavlja, da so vse naše aktivnosti usmerjene v doseganje najboljših rezultatov za vaše podjetje.
“Svojim partnerjem prinašamo kakovostne in dolgoročne stranke – in takšne tudi iščemo za našo agencijo. Z vami si želimo splesti tesen odnos in ustvariti marketinški plan, ki se bo prilegal vaši poslovni strategiji ter vam priskrbeti ekipo, ki bo dihala z vašim poslom.”
~ Sara, direktorica
“Ne delamo po “šablonah” – vsaka stranka je posebna. Pri krojenju strategije bomo upoštevali ne le identiteto vašega branda, ampak tudi vaš budžet, kratkoročne in dolgoročne cilje in še kakršnekoli druge posebnosti, ki so pomembne v poslovnem svetu.”
~ Žana, vodja projektov
Vodja projekta bo vaš glavni stik z agencijo. Poskrbel bo za to, da ste na tekočem z dogajanjem “v zaodrju” ter vodil ekipo proti vašim ciljem.
Marketinški strateg bo razvijal celovite marketinške strategije, prilagojene vašim specifičnim potrebam in ciljem, da bi dosegli optimalne rezultate.
Programer bo poskrbel za tehnično izvedbo in optimizacijo vaših spletnih in/ali pristajalnih strani ter zagotavljal, da vse deluje brezhibno in učinkovito.
Dizajner in/ali videograf bosta poskrbela za privlačne, prodirljive in dovršene slikovne kreative ter video oglase, ki bodo ujeli pozornost vaših potencialnih strank in ostale v njihovem spominu še dolgo časa.
Copywriter bo opravljal temeljite analize trga, konkurence in ciljnih skupin, ter skrbel za ustvarjanje privlačnih in učinkovitih vsebin, ki bodo pritegnile vašo ciljno skupino, jih angažirale in približale končni odločitvi.
Oglaševalec bo skrbel za načrtovanje in izvajanje oglaševalskih kampanj na izbrani platformi, ki bodo povečale vašo prepoznavnost ter pritegnile nove stranke.
Za podjetje Cugelj d.o.o., smo pred začetkom oglaševanja uredili vso oglaševalsko infrastrukturo ter v nadaljevanju implementirali celovito marketinško strategijo za pridobivanje novih povpraševanj. S skrbno načrtovanimi oglasi, ki smo jih plasirali na Meta in Google platformi ter prodajno optimiziranimi pristajalnimi stranmi, smo uspeli pridobiti več kot 1590 kvalificiranih povpraševanj. Po nekaj mesečnem sodelovanju smo z ekipo podjetja Cugelj organizirali in uspešno izvedli tudi prodajno delavnico ter prenovili in marketinško optimizirali spletno stran.
Naročnik se je soočal z majhnim številom povpraševanj. Pred začetkom sodelovanja smo – poleg domače strani in nakupnega procesa – ustvarili novo pristajalno stran za brezplačen pregled vida, kot ključno stično točko za pridobivanje novih povpraševanj. Za dosego ključnih kazalnikov uspeha (KPIs) smo uporabili različne marketinpke strategije, vključno z direktnimi in vsebinskimi oglasi na Meta platformi, email marketingom in PPC kampanjami. Rezultati so bili več kot uspešni, saj smo
Skeptični smo se podali novim presenečenjem nasproti. Ampak… res smo bili presenečeni, tokrat pozitivno. Kar smo se dogovorili je bilo v roku izvedeno. Kar so naredili je delovalo. Prenovili so večji del naše spletne strani, ker ni bila pravilno optimizirana. Neverjetno so odzivni in kar je tudi zelo pomembno, nikoli nisi dobil občutka, da si jim odveč s svojimi vprašanji, željami in zahtevami. Skratka, podjetje na mestu, ki ga res mirne vesti priporočam vsakomur.
Za našo stranko smo oblikovali novo spletno stran ter posebne pristajalne strani, da bi pridobili čim več strank na izjemno konkurenčnem trgu. Za dosego ciljev smo se posluževali vsebinskega, emal in video marketinga, SEO optimizacije in PPC kampanj, s čimer nam je samo v prvih 3 mesecih uspelo pridobiti več kot 300 kvalificiranih povpraševanj.
Agencija dela izven nekih standardnih okvirjev, zato smo se tudi odločili za to sodelovanje. Iskali smo celovite storitve in zadnje leto, odkar sodelujemo, so nam ponudili celoten spekter marketinških storitev, ki so se izkazale za odlične. Število povpraševanj se nam je za nekaj 100% procentov povečalo odkar za to skrbi agencija.
Od začetka našega sodelovanja smo se predvsem osredotočili na razvoj prodajnih pristajalnih strani, namenjenih različnim tretmajem za oblikovanje telesa, nego obraza in pomlajevanje. Za doseganje zastavljenih ciljev smo uporabili različne marketinške pristope, vključno z vsebinskim marketingom, email marketingom, video promocijami, SEO optimizacijo in PPC kampanjami. Te strategije so zagotavljale konstantne rezultate, kar je Wellness centru omogočilo reden pritok novih strank in uspešno vzdrževanje odnosov z obstoječimi strankami.
Zaradi podpore marketinške ekipe si v poslu upam dosti več, kar se odraža tudi na naših rezultatih in številu povpraševanj. Med letoma 2020 in 2022 smo namreč naš promet povečali za faktor 1,7
Pridobivanje strank ali povpraševanj (v angleščini “lead generation”) je proces iskanja in privabljanja potencialnih strank, ki so zainteresirane za vaše izdelke ali storitve. Vključuje različne marketinške strategije, kot so plačano oglaševanje, vsebinski marketing, SEO in e-mail marketing, s ciljem ustvarjanja interesa in vzpostavljanja povezav z vašo ciljno publiko.
Naša storitev pridobivanja strank vključuje celovit pristop, ki zajema temeljito tržno raziskavo, ustvarjanje privlačnih vsebin, uporabo različnih digitalnih kanalov za dosego ciljne publike (Facebook, Instagram, Google, Linkedin, e-mail, SMS…), negovanje odnosov s potencialnimi strankami ter stalno analizo in optimizacijo strategij za doseganje najboljših rezultatov.
Obseg projekta je načeloma popolnoma prilagodljiv glede na vaše cilje, želje, budžet in poslovno strategijo.
Običajno lahko prve rezultate pričakujete v nekaj tednih po začetku sodelovanja. Ta čas vključuje raziskavo, pripravo strategij in vsebin ter začetek izvajanja kampanj. Vse je odvisno od specifičnih potreb vašega podjetja in kompleksnosti projekta.
Cena storitve pridobivanja strank se razlikuje glede na obseg in kompleksnost projekta. Ponujamo prilagodljive pakete, ki ustrezajo različnim proračunom in potrebam. Za natančno ponudbo vas prosimo, da nas kontaktirate za spoznavni klic.
Rezultati so odvisni od številnih dejavnikov, vključno z vašim proračunom, panogo in konkurenčnostjo trga. Naš cilj je zagotoviti visokokakovostne potencialne stranke, ki so že izobražene o vaših storitvah in pripravljene na nakup, kar vodi do večje uspešnosti prodajnega procesa.
Vsekakor bo naš cilj pridobiti toliko strank, kot si jih želite ter to narediti na najučinkovitejši način.
Uspešnost svojih strategij merimo s pomočjo ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI), kot so število pridobljenih strank, stopnja konverzije, donosnost naložbe (ROI) in dolgoročna zvestoba strank. Redno poročamo o napredku in prilagajamo strategije za doseganje najboljših rezultatov.
Naše storitve pridobivanja strank so primerne za podjetja vseh velikosti in panog. Uspešno smo sodelovali z različnimi strankami, od malih podjetij do velikih podjetij v več kot 40 branžah Naš idealni partner ste, če vaš posel temelji na pridobivanju povpraševanj, pa naj bodo to visokocenovni izdelki (kot so okna, sončne celice, pergole…), višje cenovne storitve (coachingi, izobraževanja, svetovanja…) ali druge storitve (ginekologija, lepotne storitve…), pri katerih je običajno prvi stik potencialne stranke oddaja povpraševanja na spletu ali telefonski klic.
Da, vsaka naša strategija je prilagojena specifičnim potrebam in ciljem vašega podjetja. Razumemo, da je vsako podjetje edinstveno, zato ustvarjamo prilagojene načrte za maksimalen učinek.
Prijavite se na naše novičke in spremljajte novosti iz vesoljnega marketinga, da vam ne pobegne kakšna izvrstna priložnost.
Dobrodošli v naši sparkastični skupnosti. Veselimo se, da bomo z vami delili najnovejše trende, vpoglede in nasvete iz sveta digitalnega marketinga.
Ekipa Spark