Transformirajte klike, všečke in oglede v svojo prepoznavnost in prodajo
Ustvarjamo bodisi prepoznavnost vašega podjetja ali znamke bodisi ustrezno število kvalitetnih leadov, pri čemer nam pomaga znanje, pridobljeno iz številnih področij, na katerih smo mojstrsko vodili Facebook oglaševanje.
Lansiramo oglase, ki so zahvaljujoč izvirnim “hookom” (privlačnim besedilom ali elementom) dovolj zanimivi, da uporabnike med drsenjem skozi kopico informacij na Facebooku prepričajo, da se ustavijo ter kliknejo nanje.
Četudi delujemo preudarno in premišljeno, neprestano prilagajamo vaše oglase, da zagotovimo njihovo učinkovitost v ključnih trenutkih. Tako zagotavljamo, da so oglasne akcije prilagojene aktualnim priložnostim.
Naša strategija ni usmerjena v kratkoročne rešitve ali muhe enodnevnice. Iščemo partnerje z visokimi ambicijami, ki so pripravljeni razmišljati izven ustaljenih okvirov, da bi skupaj z nami skozi digitalni maraton dosegli svoje dolgoročne cilje.
Vsak evro vašega oglaševalskega budžeta obravnavamo premišljeno in z visoko mero odgovornosti. Naš cilj je maksimizirati ROI vaših kampanj tako, da privabimo stranke, ki ne le obiščejo vašo stran, temveč so zainteresirane za nakup.
Sporočila oglasov ustvarjamo brez šablon – prilagajamo ga vašim vrednotam in identiteti vaše znamke, tako da zagotavljamo, da vsebina ustreza vaši edinstvenosti in da vse, od vizuala do tona besedil, nagovarja vašo idealno stranko.
Ustvarjamo vsebine, ki kar kričijo po interakciji! Naš cilj je spodbuditi všečke, komentarje in delitve, ki ne samo dvigujejo zavedanje o vaši blagovni znamki, ampak resnično pritegnejo pozornost, da postane skorajda viralna.
S prebrisanim Facebook oglaševanjem, ki pritegne oči potencialnih strank, jim prikazuje odlične rešitve in kliče po odzivu, neposredno vplivamo na povpraševanje po vaših izdelkih ali storitvah.
Naše kampanje delujejo kot magneti za konverzije. Z osredotočenimi pristopi spodbujamo konkretna dejanja – od nakupov izdelkov do prijav na dogodke. Ne gre le za klik – gre za klik, ki se v naslednjem koraku pretvori v dejanski nakup.
Vašo zgodbo širimo na daleč in na široko ter tako povečujemo obisk na vaših spletnih mestih in vašo prepoznavnost, kar vam prinese večje zavedanje o blagovni znamki in posredno tudi večjo prodajo.
Naš fokus je maksimiziranje dosega in angažiranosti ciljne publike, strategijo pa prilagodimo:
Naša ekipa ustvarja privlačne oglase različnih formatov, ki zajemajo tako tekstovne kot tudi slikovne in video kreative. Pri tem skrbno prilagajamo oglase potrebam in preferencam vaše ciljne publike, pri čemer se osredotočamo na ustvarjanje prepričljivih “hookov”, ki takoj pritegnejo pozornost.
Da bi maksimalno razširili vaš doseg, implementiramo oglase v ekosistemu Meta (Facebook in Instagram). Poleg tega skrbno načrtujemo in implementiramo vse elemente vaše kampanje, vključno s prilagoditvijo “custom” konverzij, ki omogočajo natančno sledenje in optimizacijo rezultatov vaših oglaševalskih prizadevanj.
Kot pravijo naši oglaševalci, so pri Facebook oglaševanju prisotna tri zlata pravila: “Testiranje, testiranje in še 1x testiranje”.
Med ali po začetni implementaciji oglaševalske kampanje uporabljamo A/B testiranje učinkovitosti za empirično določanje najbolj učinkovitih elementov vaših oglasov.
S prikazovanjem specifičnih oglasov ponovno ciljamo obiskovalce vaše spletne strani, ki so že pokazali zanimanje, a niso dokončali nakupa ali oddali povpraševanja.
S tem povečamo verjetnost konverzij, saj ciljamo na občinstvo, ki je že seznanjeno z vašo blagovno znamko. Tako ne samo maksimiziramo vašo naložbo v oglaševanje, ampak tudi pomagamo pretvoriti naključne obiskovalce v zveste stranke.
Izvajamo podrobno analitiko – spremljamo učinkovitost oglasov z natančnimi metrikami, ki omogočajo vpogled v vedenje potrošnikov.
Pri tem nenehno optimiziramo vaš oglasni proračun, da se porabi na najučinkovitejši način ter prilagajamo oglase glede na povratne informacije in trende na trgu.
Za zagotavljanje transparentnosti in omogočanje nenehnega napredka pri izvajanju oglaševalskih kampanj, redno pripravljamo tedenska poročila o učinkovitosti v obliki “performance” grafov (s ključnimi metrikami) in po potrebi tudi pisna poročila.
Vodja projekta je vaš glavni stik z agencijo, ki usklajuje različne segmente kampanij. S svojim skrbnim nadzorom in brezkompromisno predanostjo rokom poskrbi za to, da ste na tekočem z dogajanjem “v zaodrju” ter vodi ekipo proti vašim ciljem.
Marketinški strateg je kot šahovski mojster, ki premišljeno načrtuje vsako potezo vaše kampanje. Analizira trenutne trende in ciljno publiko, skrbno sestavi strategijo, ki izkorišča vsako priložnost in maksimizira učinkovitost na Facebooku.
Grafični oblikovalec je strokovnjak za vizualno komunikacijo, ki ustvarja kreative, ki takoj pritegnejo pozornost. Z uporabo sodobnih orodij in tehnik oblikuje vsak element vaših oglasov – od izbire barv do postavitve – tako, da so vizualno privlačni in učinkovito komunicirajo vaše sporočilo.
Naš videograf je zaslužen za to, da video oglasi ostanejo v spominu gledalcev še dolgo po ogledu. Snema in ureja video vsebine, ki ne le pritegnejo pozornost, ampak tudi spodbujajo deljenje in komentarje, s čimer močno povečuje doseg vaše kampanje.
Tekstopisec svoj projekt začne s temeljito raziskavo trga in poglobljenim spoznavanjem vaše znamke. Te informacije uporabi za ustvarjanje besedil, ki resnično odmevajo pri vaši ciljni publiki. Vsako sporočilo je natančno ciljno usmerjeno in vsaka beseda skrbno izbrana, da zveni pristno in ima močan učinek.
Kot izkušen kapitan ladje vaš oglaševalec ve, kako navigirati po neznanem in včasih burnem morju Facebook oglaševanja. Skrbno nadzoruje vsak element kampanje, od ponudb do proračuna, da zagotovi, da vaše oglaševalske akcije ne le dosežejo, ampak presežejo zastavljene cilje.
V svojih internih debatah pogosto ne uporabljamo niti slovenščine niti angleščine, temveč “facebookščino”: CPC, CTR, CPA, ROI, ROAS, konverzija, front end, engagement, retargeting…
~ Jelko, vodja PPC oglaševanja
Skupaj s Polono smo razvili dva spletna tečaja, ki sta zahvaljujoč učinkovitemu oglaševanju v Meta okolju dosegla izjemen 400% ROI. Hkrati ta tečaja krepita prepoznavnost Polonine blagovne znamke na področjih komunikacije in vodenja. Za potrebe oglaševanja smo poleg ustvarjanja oglasnih besedil, slikovnih in video vsebin ter tehnične implementacije, vzpostavili tudi prodajni lijak in implementirali avtomatizacijo email marketinga.
Za podjetje Cugelj d.o.o., smo pred začetkom oglaševanja uredili vso oglaševalsko infrastrukturo ter v nadaljevanju implementirali celovito marketinško strategijo za pridobivanje novih povpraševanj. S skrbno načrtovanimi oglasi, ki smo jih plasirali na Meta in Google platformi ter prodajno optimiziranimi pristajalnimi stranmi, smo uspeli pridobiti več kot 1590 kvalificiranih povpraševanj. Po nekaj mesečnem sodelovanju smo z ekipo podjetja Cugelj organizirali in uspešno izvedli tudi prodajno delavnico ter prenovili in marketinško optimizirali spletno stran.
S skrbno načrtovanimi kreativami in besedili, ki se oglašujejo na platformi meta in vodijo na prodajno optimizirane prodajne strani, smo uspeli pridobiti več kot 1.300 povpraševanj za manj kot 17 € na povpraševanje.
Točno ceno naše storitve Facebook oglaševanja vam bomo zaupali po našem uvodnem klicu, je pa odvisna od naslednjih dejavnikov:
Priporočamo, da stopite v stik z nami, kjer vam na podlagi hitre analize vašega poslovanja pripravimo točno ponudbo, ki se bo glede na dosedaj izpeljane projekte najverjetneje gibala nekje med 1.200 € in 3.500 €.
Sodelujemo z vsemi vrstami podjetij v različnih panogah pri katerih ocenimo, da jim lahko z svojim znanjem in izkušnjami pomagamo. Tekom oglaševanja bomo merili bomo rezultate vaših kampanj in jih po potrebi prilagodili, da zagotovimo, da kar najbolje izkoristite svoj marketinški proračun.
Če na svojem spletnem mestu za potrebe konverzij poptrebujete novo (ali izboljšano) pristajalno stran, vam lahko (v zameno za doplačilo) ponudimo dodatne storitve oblikovanja in kreiranja vsebine.
Pisanje oglaševalskih besedil za Facebook je del naše osnovne ponudbe, glede na vaš proračun in potrebe pa lahko za vas ustvarimo tudi slikovne in video kreative, ki bodo spodbudili povpraševanja in prodajo.
V večini primerov je tako, da začnemo z delom najkasneje 30 dni od datuma, ko uskladimo vse pogodbene podrobnosti.
Oziroma rečeno drugače – če se želite prijaviti danes in z delom začeti že jutri, to v praksi ne bo izvedljivo, saj imamo skoraj vedno krajšo čakalno vrsto.
Cena Facebook oglaševanja je odvisna od količine aktivnosti, ki jih moramo izvesti za namen dosega vaših ciljev, se pa običajno gibljejo med 1.200 € do 3.500 €..
Najbolj natančen odgovor vam lahko podamo na spoznavnem klicu, kjer vam bomo zastavili nekaj ključnih vprašanj, na podlagi katerih bomo ugotovili kompleksnost projekta in vaše ambicije glede rezultatov.
V našo ceno Facebook oglaševanja ni všet budžet za oglaševanje, ki ga porabimo na oglaševalski platformi – ta se plačuje direktno ponudniku (v tem primeru Meti).
Rezultati se lahko med sabo razlikujejo in so povezani od predhodno zastavljenih ciljev – na splošno ciljamo na višjo prodajo, več povpraševanj, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke ter izboljšano angažiranost.
So pa želeni rezultati pred začetkom usklajeni z vami.
Seveda nam je zelo pomembno s kom sodelujemo. Nimamo strogih pogojev, najraje pa sodelujemo s podjetji, ki:
Ko izpolnite prijavnico za sodelovanje, vas bo v roku 5 minut poklical prvi od naših 20 prodajalcev, ki bodo z vami v stiku 20 dni zapored in vas bodo skušali prepričati v sodelovanje…
Ne saj ne. 🙂
Ko izpolnite prijavnico, bomo pregledali vaše informacije, naredili hitro analizo in če bomo začutili, da smo lahko vsaj približno nek “match”, vas bomo poklicali, da izvemo več.
Lahko nam pišete na [email protected]… ali pa nas pokličete na 031 238 935. Ali pa kliknete na spodnji gumb in izpolnite preprost obrazec.
Prijavite se na naše novičke in spremljajte novosti iz vesoljnega marketinga, da vam ne pobegne kakšna izvrstna priložnost.
Dobrodošli v naši sparkastični skupnosti. Veselimo se, da bomo z vami delili najnovejše trende, vpoglede in nasvete iz sveta digitalnega marketinga.
Ekipa Spark