Zagotovite si več zvestih strank, boljše prodajne rezultate in manj zapravljenega denarja za oglaševanje!
Čeprav je e-mail marketing pogosto precej spregledan del digitalne strategije, prinaša številne pomembne prednosti za vaše podjetje…
…in to so le nekatere od koristi, ki vam jih prinese aktivna in angažirana e-mail baza.
Med tem ko platforme, kot so Facebook, Instagram in Google lahko izgubijo svoj pomen, dostopnost ali spremenijo “pravila igre”, ostajajo emaili neprecenljiva, trajna last vašega podjetja.
V agenciji Spark zato združujemo znanje iz direktnega marketinga, kreativnost ter temeljito poznavanje številnih marketinških strategij za pridobivanje strank (lead generation) za ustvarjanje celostnih in dobičkonosnih e-mail strategij.
Ne glede na to, ali že imate bazo strank, ki bi jo radi več in bolje uporabili, ali je še nimate in si želite zagotoviti, da je od samega začetka zgrajena na najboljši način, vam z veseljem pomagamo in ta del digitalnega marketinga združimo z vašo marketinško in poslovno strategijo.
S pomočjo premišljene in strateško ustvarjene vsebinske strategije bo vaša e-mail baza sestavljena le iz kvalificiranih strank, ki jih zanimajo vaše storitve ali produkti.
Od samega rojstva agencije smo bili “performance” ekipa – skupina strokovnjakov, ki ljubijo in spoštujejo analitiko ter podatke ter jih uporabljajo za ustvarjanje vedno boljših strategij in vsebin. Rezultate vaših kampanj bomo budno spremljali in jih nenehno izboljševali.
Na začetku vsakega projekta namenimo veliko časa in truda raziskavi in spoznavanju vaših storitev oz. produktov, podjetja, ciljne publike ter njihovih potreb, želja in težav. Vse te informacije skrbno uporabljamo ter dopolnjujemo za vedno bolj učinkovite kampanje.
Potencialne stranke privlečemo, angažiramo in približamo končni odločitvi s skrbno ustvarjenimi vsebinami, ki bodo naslavljale njihove izzive in potrebe ter poglabljale zaupanje v vas in vaše storitve ali produkte.
Vse strategije in vsebine, ki jih pripravimo, so skrojene z namenom ustvarjanja in gojenja dolgoročnih odnosov z vašo ciljno publiko. Stremimo k ustvarjanju zvestih strank, ki ne bodo le prišle ampak se bodo tudi vračale in z veseljem priporočale vaše storitve drugim.
Storitev prilagajamo in ustvarimo popolni paket za vaše potrebe in zmožnosti. Upoštevamo vaš budget, kratkoročne in dolgoročne cilje ter poslovno strategijo, da bi skrojili popolno sodelovanje, ki se vam do dejansko izplačalo.
Eden od nam najljubših elementov e-mail marketinga je avtomatizacija, ki podjetju lahko odnese nešteto ur dela in izboljša rezultate z zelo malo truda. Avtomatiziramo lahko skoraj vse, od začetne faze negovanja odnosa s stranko, do prodajnih kampanj, poprodajnih e-mailov in rednih obvestil.
“E-mail marketing je nepogrešljiv element digitalne strategije, sploh za podjetja, ki si želijo stabilizirati poslovanje in optimizirati prodajne procese. Priporočamo ga predvsem podjetjem, ki imajo daljše prodajne poti in prodajajo bolj “high-ticket” storitve in produkte, saj je odličen način za gradnjo in negovanje odnosov pred končno prodajo.”
~ Dejan, vodja projektov
“Moč email avtomatizacije je izjemna. Na primer, mi smo s pomočjo serije sedmih avtomatiziranih emailov za zapuščeno košarico pri prodaji knjige, ki so bili pripravljeni v samo treh urah, ustvarili 4.500 € prometa. Poleg tega smo iz te avtomatizacije dobili eno zaposleno in prejeli štiri povpraševanja za naše marketinške storitve, ki so takrat stale med 25.000 € in 30.000 € letno.”
~ Zoran, Vodja IT oddelka
Preko temeljite tržne raziskave ugotovimo, kdo so vaše idealne stranke, “kje jih čevelj žuli” in kako jim vi lahko pomagate. Potem pa vse te informacije uporabimo, da bi vam ustvarili kakovostno bazo e-mailov strank zainteresiranih za nakup.
Razvijemo vsebine, ki so prilagojene vašim idealnim strankam, vključno z newsletterji, članki in video vsebinami. Na tak način razvijamo odnos z njimi, jih izobražujemo o vaših izdelkih ali storitvah ter izzivih, ki jih rešujete. V osnovi jih “ogrevamo”, zato da čim bolj zmanjšamo “trenje”, preden pride do končne prodajne odločitve.
Ekipa agencije Spark je znana po vrhunskih prodajnih tekstih, v katerih smo se izmojstrili skozi dolga leta izkušenj v direktnem marketingu. Prodajni e-maili, prodajna pisma, posebne ponudbe in najboljši izkoristek čisto vsake stranke in interakcije z njo so tisto, v čemer smo najboljši.
Za vas vzpostavimo avtomatizirane e-mail kampanje, ki zagotavljajo, da vaše sporočilo doseže pravo osebo ob pravem času. Uporabljamo napredna orodja za e-mail avtomatizacijo, s katerimi lahko personaliziramo vsebine glede na vedenje in interese vaših strank. S tem omogočimo komunikacijo in prodajo, tudi ko ste vi zasedeni z drugimi pomembnimi nalogami.
Nenehno analiziramo rezultate in podatke ter optimiziramo procese za boljši uspeh. Izvajamo A/B testiranja, meritve in druge teste, da zagotovimo, da so naše strategije vedno najučinkovitejše in prilagojene najnovejšim podatkom.
Največji strošek e-mail marketinga je ustvarjanje oziroma povečanje e-mail baze potencialnih kupcev.
In to je edini del e-mail marketing strategije, za katerega se praviloma opremo na plačljivo oglaševanje – da s pomočjo koristnih in zanimivih vsebin pridobimo kontaktne podatke, naklonjenost in interes osebe.
Nato je največji zalogaj projekta ustvarjanje vsebinske strategije ter pisanje samih tekstov – a enkrat, ko je tekst napisan in kampanja sestavljena, lahko v nekaj klikih vaše sporočilo pošljemo tisočem ljudem naenkrat.
In čeprav samo pošiljanje teh emailov ne stane praktično nič – lahko le iz ene kampanje z nekaj emaili pridobite na stotine povpraševanj ali tisoče evrov prodaje.
Vsako kampanjo, ki je napisana, lahko tudi avtomatiziramo in uporabljamo večkrat, sploh ko se baza osvežuje ali širi.
Prav tako lahko avtomatiziramo velik del stikov s strankami – od potrdil oddanih povpraševanj, potrdil o nakupih, upsellih, dodatnih ponudbah…
Skratka e-mail marketing je lahko izjemno koristen in dobičkonosen kanal za vsako podjetje, mi pa smo tukaj, da vam pomagamo ta del vaše strategije izpeljati na najbolj dobičkonosen, praktičen in trajnostni način.
Email marketing je digitalna marketinška strategija, ki uporablja elektronsko pošto za komuniciranje s potencialnimi in obstoječimi strankami. Cilj je ustvarjanje in vzdrževanje odnosov s strankami, spodbujanje prodaje, povečanje zvestobe strank ter promocija izdelkov ali storitev.
Naša storitev email marketinga vključuje celovito upravljanje kampanj, od načrtovanja in oblikovanja e-poštnih sporočil, segmentacije ciljnih skupin, avtomatizacije pošiljanja, do analize in optimizacije rezultatov. Prav tako lahko poskrbimo za ustvarjanje e-mail baze, če je še nimate ali optimizacijo in širitev obstoječe, če z njo niste zadovoljni.
Po začetnem posvetu in analizi vaših potreb običajno potrebujemo nekaj tednov za pripravo strategije in prve kampanje. Ta čas vključuje načrtovanje, oblikovanje in pisanje e-poštnih sporočil, pripravo seznamov prejemnikov in nastavitev avtomatizacijskih procesov.
Cena naše storitve email marketinga je odvisna od obsega in kompleksnosti vaših potreb. Ponujamo prilagodljive pakete, ki ustrezajo različnim proračunom. Za natančno ponudbo nas prosimo kontaktirajte za spoznavni klic.
Rezultati email marketinga so odvisni od več dejavnikov, vključno z vašo panogo, kakovostjo vaših e-poštnih seznamov in učinkovitostjo vsebine. Naš cilj je povečanje stopnje odpiranja e-poštnih sporočil, klikov in konverzij, kar vodi do višje prodaje in večje zvestobe strank.
Vsekakor pa se bomo pred začetkom sodelovanja dogovorili glede pričakovanj in ciljev, ki jih lahko dosežemo.
Uspešnost naših email marketing kampanj merimo s pomočjo ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI), kot so stopnja odpiranja, stopnja klikov, stopnja konverzij in donosnost naložbe (ROI). Redno poročamo o rezultatih in prilagajamo strategije za doseganje najboljših možnih rezultatov.
Naše storitve email marketinga so primerne za podjetja vseh velikosti in panog. Uspešno smo sodelovali z različnimi strankami, od malih do velikih podjetij, ter v različnih industrijah, vključno z maloprodajo, B2C storitvami, B2B storitvami, e-trgovinami in tako naprej.
Da, vsaka naša email marketing strategija je prilagojena specifičnim potrebam in ciljem vašega podjetja. Razumemo, da je vsako podjetje edinstveno, zato ustvarjamo prilagojene načrte, ki zagotavljajo maksimalen učinek in dosegajo vaše poslovne cilje.
Ne, ni nujno, da imate že pripravljeno e-mail bazo. Pomagamo vam lahko pri gradnji vaše e-mail baze od začetka, vključno z ustvarjanjem prijavnih obrazcev, pristajalnih strani in strategij za pridobivanje novih naročnikov. Če pa že imate obstoječo e-mail bazo, bomo poskrbeli za njeno učinkovito segmentacijo in optimizacijo za najboljše rezultate.
Prijavite se na naše novičke in spremljajte novosti iz vesoljnega marketinga, da vam ne pobegne kakšna izvrstna priložnost.
Dobrodošli v naši sparkastični skupnosti. Veselimo se, da bomo z vami delili najnovejše trende, vpoglede in nasvete iz sveta digitalnega marketinga.
Ekipa Spark