sparkizem - veda o optimalnem marketingu za dvig povpraševanj, prepoznavnosti in prodaje

Agencija Spark:
Ekipa strokovnjakov, ki bo dihala z vašim poslom

S celostnimi marketinškimi strategijami podpiramo vaše poslovanje, rast in razvoj

  • SVG Icon
  • SVG Icon
  • SVG Icon
  • SVG Icon
  • SVG Icon
  • SVG Icon
  • SVG Icon
  • SVG Icon
  • SVG Icon
  • SVG Icon
Agencija Spark v številkah:

V agenciji Spark združujemo marketinško in prodajno znanje, kreativnost ter celostne strategije, ki smo jih preizkusili že v več kot 40 nišah.

Ne glede na to, ali si želite stabilizirati poslovanje, rasti, se širiti na druge trge ali le potrebujete “nov veter” v jadrih vašega podjetja, bomo skupaj z vami ustvarili paket marketinških rešitev po meri, ki bodo podprle vaš trud in vas lažje ter hitreje pripeljale do vaših ciljev.

Sodelovanje z vami bomo gradili od temeljev navzgor – čeprav stremimo k čim hitrejšemu doseganju rezultatov, nismo pristaši kratkoročnih ali površnih rešitev. Skupaj z vami bomo zato ustvarili celostno in trajnostno marketinško strategijo, ki bo optimizirala vaše rezultate na čisto vsaki točki nakupne poti vaših strank.

Kakšne rezultate lahko dosežemo skupaj?

Kaj lahko pričakujete od sodelovanja z nami?

Vaši rezultati so najpomembnejši

Od samega rojstva agencije smo bili “performance” ekipa. Ves svoj trud in znanje usmerjamo v doseganje vedno boljših rezultatov – predvsem tistih, ki za vas najbolj štejejo.

Ničesar ne delamo “na slepo”

Na začetku vsakega projekta namenimo veliko časa in truda v raziskavo in spoznavanje vaših storitev/produktov, podjetja, ciljne publike ter njihovih potreb, želj in težav. Vse te informacije skrbno uporabljamo ter dopolnjujemo za vedno bolj natančno in učinkovito oglaševanje.

Kakovostne vsebine

Potencialne stranke privlečemo, angažiramo in približamo končni odločitvi s skrbno ustvarjenimi vsebinami, ki bodo naslavljale njihove izzive in potrebe ter poglabljale zaupanje v vas in vaše podjetje.

Vaš ugled in trajnost vašega posla sta na prvem mestu

Vse strategije, ki jih pripravimo, so skrojene z namenom ustvarjanja in gojenja dolgoročnih odnosov z vašo ciljno publiko. Vsebine, ki jih ustvarimo bodo prispevale k vaši avtoriteti ter zaupanju v vas in vaše rešitve. Stremimo k ustvarjanju zvestih strank, ki ne bodo le prišle, ampak se bodo tudi vračale in nas z veseljem priporočale drugim.

Fleksibilnost oz. vsestranskost

Ustvarjamo rešitve po meri, ki bodo idealne tako za vas kot za vaše stranke ter bodo vključevale vse možne oglaševalske kanale in marketinške priložnosti. Ne glede na to kje ste, bomo našli pot do strank – bodisi prek plačljivega oglaševanja, vsebinskega marketinga, optimizacije za iskalnike, video marketinga, email marketinga ali kombijacije vseh.

Imate odličen izdelek ali storitev, za katerega bi radi pridobili več kakovostnih povpraševanj?

Naš način dela: Inbound marketing, ki prinaša sijajne rezultate

Najdemo vaše idealne stranke

Preko temeljite tržne raziskave ugotovimo, kdo so vaše idealne stranke. Ugotovimo, “kje jih čevelj žuli” in kako jim vi lahko pomagate ter vse to skupaj uporabimo v strategiji in vsebinah.

Kakovost nam bo vedno pomembnejša od količine, saj bomo uspešnost merili glede na vaše prodajne rezultate.

Ustvarimo vsebine, ki informirajo in angažirajo

Razvijemo vsebine, ki so prilagojene vašim idealnim strankam, vključno z lead magneti, članki, prodajnimi pismi in video vsebinami. Vsaka vsebina je optimizirana za iskalnike in zasnovana tako, da odgovarja na specifične potrebe in izzive vaših potencialnih strank.

Stranke dosežemo skozi vse možne digitalne kanale

Smo pristaši “Omnichannel” oglaševalske strategije, kar pomeni, da naše vsebine in oglasi segajo skozi vse možne digitalne kanale, od družbenih medijev (Facebook, Instagram, Tiktok, LinkedIn), Googla in Youtubea pa vse do E-maila in Sms-a, kar vam zagotavlja vseprisotnost in vidnost v današnji spletni “gneči”.

Negujemo vaš odnos s strankami, preden se sploh spoznate

Skrbimo za vseprisotnost in vidnost vašega branda ter storitev z nadaljnjim izobraževanjem in angažiranjem strank prek vseh možnih kanalov, vključno z email marketingom. Tako zagotavljamo, da so potencialne stranke že pred prvim stikom dobro seznanjene z vašo ponudbo in pripravljene na nadaljnje sodelovanje.

Analiza in optimizacija rezultatov

Nenehno analiziramo rezultate in podatke ter optimiziramo procese za boljši uspeh. Izvajamo A/B testiranja, meritve in druge teste, da zagotovimo, da so naše strategije vedno najučinkovitejše in prilagojene najnovejšim podatkom.

Med seboj poljubno kombiniramo taktike, da dosežemo najboljši rezultat.

Privoščite svojemu podjetju vseprisotnost na spletu

Čeprav to ni nujno pri čisto vseh podjetjih in projektih, smo generalno pristaši “Omnichannel” pristopa, ki temelji na prisotnosti in stiku s potencialnimi strankami skozi vse spletne kanale:

Facebook, Instagram, LinkedIn

Ustvarjanje in deljenje vsebin ter oglasov, ki angažirajo in privabljajo potencialne stranke.

Google oglaševanje

Hitro doseganje visoko ciljanih uporabnikov, ki aktivno iščejo vaše storitve ali izdelke.

E-mail marketing

Gradnjo in negovanje odnosov s potencialnimi strankami preko skrbno načrtovanih kampanj.

SEO (optimizacijo za iskalnike)

Povečanje vidnosti na iskalnikih za dolgoročno pridobivanje organskega prometa.

Vsebinski marketing

Ustvarjanje člankov, e-knjig, študij primerov, vodičev in drugih vsebin, ki izobražujejo in angažirajo vaše stranke.

Video marketing

Ustvarjanje dinamičnih in privlačnih video vsebin za povečanje prepoznavnosti in zaupanja v blagovno znamko.

Takšna vseprisotnost na spletu zagotavlja, da dosežete ciljno publiko na vseh možnih točkah stika, kar povečuje možnosti za uspeh.

Strategija je pa seveda prilagodljiva glede na specifične potrebe vašega podjetja, proračun in dolgoročne cilje, kar zagotavlja, da so vse naše aktivnosti usmerjene v doseganje najboljših rezultatov za vaše podjetje.

Sparkastični strokovnjaki, ki bodo delali na vašem projektu

Vodja projekta

Vodja projekta bo vaš glavni stik z agencijo. Poskrbel bo za to, da ste na tekočem z dogajanjem “v zaodrju” ter vodil ekipo proti vašim ciljem.

Marketinški strateg

Marketinški strateg bo razvijal celovite marketinške strategije, prilagojene vašim specifičnim potrebam in ciljem, da bi dosegli optimalne rezultate.

Programer

Programer bo poskrbel za tehnično izvedbo in optimizacijo vaših spletnih in pristajalnih strani ter zagotavljal, da vse deluje brezhibno in učinkovito.

Dizajner

Dizajner bo ustvarjal dovršene in privlačne vizualne vsebine, ki bodo izstopale tudi v prenasičenem spletnem svetu.

Raziskovalec in Copywriter

Copywriter bo opravljal temeljite analize trga, konkurence in ciljnih skupin, ter skrbel za ustvarjanje privlačnih in učinkovitih vsebin, ki bodo pritegnile vašo ciljno skupino, jih angažirale in približale končni odločitvi.

Oglaševalec

Oglaševalec bo skrbel za načrtovanje in izvajanje oglaševalskih kampanj na različnih platformah, ki bodo povečale vašo prepoznavnost ter pritegnile nove stranke.

Sparkova galaksija uspešnih zgodb

Polona Požgan je predavateljica komunikacije in retorike ter avtorica uspešne knjige Govori in Inspiriraj.

Za Polono smo razvili celovit marketinški načrt, ki zagotavlja konstanten prihodek. Uspešno smo napolnili vsa njena pričakovana mesta na dogodkih, delavnicah, webinarjih in programih. Poleg tega smo zasnovali nove tečaje, ki so na trgu doživeli izjemno sprejetost in se odlično prodajajo ter s tem še dodatno krepijo njeno prepoznavnost in kredibilnost na trgu.

prodanih spletnih tečajev
0 +
donosnost naložbe (ROI)
0 % +
konverzija prodajnega lijaka
0 %

Predvsem mi je všeč to, da karkoli se z njimi zmeniš, to tudi dobiš, kar neskončno cenim. Obenem pa mi je všeč tudi to, da imam od začetka tega sodelovanja precej manj dela, kljub temu pa lahko dnevno spremljam dosežene cilje in rezultate.”

Popolna Požgan

Cugelj d.o.o. je ugledno slovensko družinsko podjetje z več kot 25-letnimi izkušnjami na področju PVC in ALU oken ter vrat in lastno proizvodnjo.

Za podjetje Cugelj d.o.o., smo pred začetkom oglaševanja uredili vso oglaševalsko infrastrukturo ter v nadaljevanju implementirali celovito marketinško strategijo za pridobivanje novih povpraševanj. S skrbno načrtovanimi oglasi, ki smo jih plasirali na Meta in Google platformi ter prodajno optimiziranimi pristajalnimi stranmi, smo uspeli pridobiti več kot 1590 kvalificiranih povpraševanj. Po nekaj mesečnem sodelovanju smo z ekipo podjetja Cugelj organizirali in uspešno izvedli tudi prodajno delavnico ter prenovili in marketinško optimizirali spletno stran.

pridobljenih
povpraševanj
0 +
donosnost
naložbe
0 %
povprečna cena
na povpraševanje
< 0

Wellness Paradiso, ki je bil kar 5-krat izglasovani kot Naj Wellness v Sloveniji, se osredotoča na izvajanje nebolečih, učinkovitih in varnih tretmajev, ki ženskam vračajo nasmeh na obraz, po njih pa ne izgledajo plastično in umetno.

Od začetka našega sodelovanja smo se predvsem osredotočili na razvoj prodajnih pristajalnih strani, namenjenih različnim tretmajem za oblikovanje telesa, nego obraza in pomlajevanje. Za doseganje zastavljenih ciljev smo uporabili različne marketinške pristope, vključno z vsebinskim marketingom, email marketingom, video promocijami, SEO optimizacijo in PPC kampanjami. Te strategije so zagotavljale konstantne rezultate, kar je Wellness centru omogočilo reden pritok novih strank in uspešno vzdrževanje odnosov z obstoječimi strankami.

Zaradi podpore marketinške ekipe si v poslu upam dosti več, kar se odraža tudi na naših rezultatih in številu povpraševanj. Med letoma 2020 in 2022 smo namreč naš promet povečali za faktor 1,7

Valentina Cvetković, lastnica Wellness Paradio

Omnisev, blagovna znamka, ki deluje pod okriljem podjetja Inverse d.o.o., predstavlja svež veter na slovenskem trgu ponudnikov sončnih elektrarn in baterijskih hranilnikov. Odlikuje jih visoka strokovnost, vrhunska kvaliteta in popolna izvedba projekta »na ključ«.

Vodstvo blagovne znamke Omnisev je k nam prišlo z željo po celostnem marketingu »na ključ«. Pred pričetkom projekta in zagonom oglaševanja smo uredili novo celostno grafično podobo podjetja, izdelali novo spletno stran (najdete jo tukaj) in postavili vso infrastrukturo za oglaševanje na Meta in Google platformi. S skrbno načrtovanimi oglasi smo v prvih treh mesecih dosegli vse zastavljene indikatorje uspeha.

pridobljenih povpraševanj
0 +
donosnost naložbe
0 %
povprečna cena pridobljenega povpraševanja
< 0

Agencijo sem spremljal že nekaj let in mi je bil všeč njihov pristop, način oglaševanja. Pričakovanja so bila zato že pred začetkom sodelovanja visoka, ampak so bila kljub temu še presežena. Ekipa ima odlično dinamiko. So profesionalni, zagnani in dostopni, imajo odnos do ljudi in dela takšen, da ni bilo nikoli skrbi, da rezultatov ne bi bilo.
Nova spletna stran je vrhunska, marketing je odličen, tako da bomo z veseljem še naprej sodelovali in ustvarjali zgodbe uspeha.

Severin Jarh, direktor podjetja Inverse d.o.o. In lastnik blagovne znamke Omnisev

Stopite v stik z nami

Prisluhnili bomo vašim potrebam, željam in ciljem

Ocenili bomo vaše dosedanje aktivnosti

Ugotovili bomo, kaj konkretno lahko naredimo, da bi vam zagotovili boljše rezultate

Ocenili bomo, kakšne rezultate lahko dosežemo in koliko vas bo vse to skupaj stalo (brez skrbi, končni cilj bo vedno, da ste vi v plusu)

Ime in priimek(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Sijajna mnenja naših hvaležnih strank

Pogosta vprašanja

Če imate dober izdelek in dober renomé, in če istočasno delujete v niši, kjer se nekaj “dogaja”, smo precej prepričani, da bo naš marketinški pristop deloval.

Dejstvo je, da smo v zadnjih 5 letih uspešno izvajali marketing v več kot 40 nišah.

Tudi, ko smo prišli do kakšne panoge, ki nam od začetka ni bila čisto poznana, smo vsako stvar spoznali, se veliko naučili in postali pravi “mini-eksperti” s tega področja, saj je to temelj naše marketinške strategije.

Zato brez skrbi in oklevanja, če vas zanima sodelovanje z marketinško agencijo in kako bi vse to skupaj zgledalo v praksi. Stopite v stik z nami tako, da izpolnite obrazec, mi pa vas bomo poklicali v najkrajšem možnem času.

Odgovor na to vprašanje je odvisen od mnogo dejavnikov – vaših ciljev, finančnih zmožnosti, cene storitev/produktov, splošne klime v niši, trenutnega stanja vaše spletne prisotnosti, dosedanjih marketinških akcij in rešitev, nakupne poti vaših strank, kompleksnosti strategije in tako naprej.

Na podlagi uvodnega pogovora in vseh raspoložljivih informacij vam bomo še pred začetkom sodelovanja transparentno in kar se da natančno povedali, kaj lahko pričakujete in kaj ne oziroma vam podali dovolj informacij, da lahko naredite končno odločitev.

Ja, seveda, tudi to se lahko zgodi.

Vseeno velja omeniti, da je procent primerov, ki niso bili uspešni, res zelo zelo zelo majhen… pa še ti so se zgodili le takrat, ko bodisi mi nismo z naročnikom jasno definirali ciljev… ali pa takrat, ko smo nekako na silo sprejeli projekt, ki ni bil pravi za nas.

Kakorkoli – vaša garancija je dejstvo, da se na začetku dela v sklopu testnega obdobja in prilagojene pogodbe, ki jo lahko katerakoli od vpletenih strani prekine kadarkoli brez kakršnihkoli težav in/ali odpovednih rokov.

V večini primerov je tako, da začnemo z delom v roku 30 dni od datuma, ko uskladimo vse pogodbene podrobnosti.

Kar se tiče plačljivega marketinga je naš namen ta, da ga (v kolikor tako želite) prevzamemo v celoti in vas tega dela popolnoma razbremenimo.

Za vas ustvarjamo ideje, besedila, kreative, video vsebine, se ukvarjamo s tehničnimi stvarmi, postavljamo landing strani, optimiziramo oglase… skratka počnemo katerokoli stvar, ki je potrebna za dosego cilja.

Kar se tiče organskega marketinga pa vsaki potencialni novi stranki na začetku razložimo, da to ni naš prvi “as iz rokava” in da za hiter dvig prodaje in ali povpraševanj predlagamo 10 drugih boljših idej.

Skratka… organski marketing DA, a nikoli takoj na začetku sodelovanja, saj so takrat v zraku druge prioritete.

Kar se tiče sloga pisanja, izražanja, vaših vrednot in tega, kako predstavljate svoje produkte, se bomo seveda mi prilagodili vam.

Morate pa nam tudi vi dati določeno svobodo, saj smo konec koncev tukaj strokovnjaki in je določena mera zaupanja nujna, sploh če je vaš cilj rast ali razvoj, za katere boste stvari morali začeti delati malce drugače, kot ste jih do zdaj.

Ko izpolnite prijavnico za sodelovanje, bomo pregledali vaše informacije, naredili hitro analizo in če bomo ugotovili, da bi lahko z vami uspešno sodelovali ter vas podprli na vaši poslovni poti, vas bomo poklicali, da vas še kaj vprašamo in ugotovimo, kako bi lahko najbolje sodelovali.

Lahko nam pišete na [email protected]… ali pa nas pokličete na 031 238 935. Ali pa kliknete na spodnji gumb in izpolnite preprost obrazec.

Z veseljem slišimo več o vašem poslu, izzivih in ciljih ter se pogovorimo o tem, kako vam lahko pomagamo lažje in hitreje doseči želene rezultate.

Dobrodošli v naši sparkastični skupnosti. Veselimo se, da bomo z vami delili najnovejše trende, vpoglede in nasvete iz sveta digitalnega marketinga.

Ekipa Spark