sparkizem - veda o optimalnem marketingu za dvig povpraševanj, prepoznavnosti in prodaje

Pridruži se agenciji, kjer cenimo rezultate – in ljudi, ki stojijo za njimi

Smo manjša marketinška ekipa, ki se ukvarja predvsem z digitalnim “performance” marketingom.

Sodelujemo že več kot 6 let, na tej poti pa smo doživeli številne zmage, padce, izzive in avanture. Zaradi vsega tega sedaj delujemo kot dobro namazan stroj, ki ga poganjajo želja po napredku, zadovoljstvo naših strank, neslane šale in meme-i v group chatu ter hektolitri turške kave.

Če živiš marketing, ga strastno raziskuješ, bereš in testiraš v praksi, ter si želiš delati v ekipi, kjer so rezultati in ideje vredni več kot zgolj 8-urno gretje pisarniškega stola, si na pravem mestu.

Iščemo okrepitve – nekoga, ki si želi naslednje poglavje v svoji marketinški karieri in se bo dobro vklopil/a v naš kolektiv. A preden “poskrolaš” do podrobnosti o tem, koga iščemo, preveri, ali z nami deliš naš način dela, kulturo in cilje:

Ambicioznost

Radi premikamo meje in presegamo pričakovanja naših strank. To je, po naših izkušnjah, tudi najbolj zanesljiva pot do uspeha in rasti agencije.

Nenehna želja po učenju

Čeprav smo večinoma “senior” sodelavci, se ravno zaradi svojih izkušenj zavedamo, da se odličen strokovnjak nikoli ne neha učiti.

Work/life balance

Ja, takrat ko se dela, se dela. A ko se ne – se pač ne 🙂 Vsi imamo svoja življenja in družine onkaj agencije in razumemo, da tudi ti ne “živiš le za šiht”.

Samoiniciativnost in odgovornost

V manjših kolektivih pasivnost ni opcija – iščemo nekoga, ki bo veslal z nami, namesto nekoga, ki bi se le rad peljal zraven 😉

Kaj lahko pričakuješ?

Hibridni način dela in fleksibilen delovni čas v pravem pomenu besede

Ob torkih in četrtkih imamo “office day” v Trzinu – preostale dni namenimo fokusnem delu, ki ga opravljamo od doma. Delo od doma si organiziramo sami, saj smo notranje procese optimizirali na način, da praviloma (z izjemo kakšnih bolj kriznih situacij) vsak dela kadar mu najbolj ustreza.

Fer plačilo in nagrajevanje odličnosti

Če iščeš podjetje, kjer se ti bo dejansko obrestoval trud, samoiniciativnost, delo na sebi in izpopolnjevanje strokovnih kompetenc, si na pravem mestu.

To je čar sodelovanja z relativno majhno ekipo – vse kar je “ekstra”, se hitro opazi. Vsak od nas prevzema svojo odgovornost za uspeh projektov ter celotnega podjetja, in to se tudi odraža na naših plačilnih listah.

Podporo in spodbudo k nenehnem napredku

Okoli sebe boš vedno imel ljudi, ki ti bodo z veseljem svetovali, te spodbujali k profesionalni in osebni rasti ter ti pomagali razrešiti marsikater izziv ali zagato. Seveda ti bo tudi omogočeno dodatno zunanje izobraževanje in še karkoli bo prispevalo k tvojem napredku (knjige, tečaji, seminarji, delavnice, mentorske ure…).

Kariera, ne pa le “služba”

Saj vemo, da se morda sliši “cheesy”, ampak je čisto res – če iščeš le “job”, verjetno ne bomo pravi naslov zate. Nihče od nas tega, kar počnemo, ne vidi kot “navaden šiht”. Vsi gojimo veliko strast do svojega dela in si močno prizadevamo uspeh in napredek agencije. Pri Sparku ima prav tako vsak od nas osebni razvojni načrt, ki zajema tako profesionalne, kot osebne cilje. Vodstvo in sodelavci pa te podpiramo pri obeh.

Se prepoznaš v tem opisu?

Če se prepoznaš v zgornjih točkah, super! Cenimo ljudi, ki znajo prevzeti odgovornost, razmišljajo samostojno in se ne bojijo izzivov. Če iščeš več kot le službo in ti je pomembno, da rasteš skupaj z ekipo, potem se bomo verjetno dobro ujeli.

Koga trenutno iščemo:

Trenutno nimamo razpisanih delovnih mest.

Marketinški “all around” specialist

Iščemo vsestrankega marketingaša z nekaj izkušnjami v digitalnem oglaševanju

WordPress strokovnjak

Iščemo WordPress in IT strokovnjaka, ki obvlada WordPress, avtomatizacije in tehnološke rešitve, ki podpirajo digitalni marketing.

Grafični dizajner

Če veš, da dobra kreativa ni samo lepa, ampak mora tudi delovati, beri naprej!

Zakaj nam je kul delati v agenciji Spark?

FAQ oz. vse, kar te zares zanima o delu pri nas

Ekipo sestavlja 8 strokovnjakov – vsak od nas je precej izkušen v svojem delu in sodelujemo že tako dolgo, da je celoten sistem že precej utečen (včasih imamo celo občutek, da si beremo misli :P).

Smo starostno precej raznolika ekipa (čeprav smo skoraj vsi rojeni v zimskem času) in tudi prihajamo iz vseh koncev Slovenije – od Prekmurja do Primorske.

Več o sami ekipi si lahko prebereš tukaj.

Če iščeš dolgočasno in suhoparno pisarno z močno hierarhijo in “korporativnim” vibeom, mi nismo pravi naslov 😅

Seveda svoje delo jemljemo resno in smo v odnosu s strankami profesionalni in strokovni. Njihovih želja in ciljev pa se lotevamo z veliko mero odgovornosti, zaradi česar vedno iščemo nove in boljše načine za zagotavljanje rezultatov ter pristopamo k izzivom z rešitvam usmerjenim mindsetom.

Pomembno pa nam je tudi dobro delovno vzdušje, dobra doza humorja in ravnotežje med kariero in osebnim življenjem.

Ravno na dneve, ki so stresni in naporni, pridejo na dan najboljši meme-i in tiktok-i v group chatu 😉

Ne, nismo “družina” in si to tudi ne želimo biti, smo pa ljudje, ki čeprav se vedno zaganjamo za odličnimi in vedno boljšimi rezultati, na tej poti ne žrtvujemo svoje empatičnosti, odnosa in iskrenosti.

Iz nekega razloga so, ironično, ravno finance “tabu tema” na zaposlitvenih oglasih in podobnih straneh.

Čeprav ti na tej točki še ne moremo dati točne številke (ker ne vemo, kakšne izkušnje in spretnosti prinašaš s seboj), lahko okvirne plačne razpone najdeš v opisu posameznih delovnih mest.

Ker smo ambiciozen kolektiv, razumemo, da ima vsak tudi svoje profesionalne in finančne cilje, in z veseljem ti povemo, da je naša agencija pravo mesto zate, če si želiš, da sta tvoj trud in napredek opažena ter nagrajena.

Če si samoiniciativen, iznajdljiv, pogumen ter pripravljen na nehehno učenje, se ti bo to zagotovo obrestovalo. Če pa na plačo gledaš zgolj kot nekaj samoumevnega, ne glede na tvoj razvoj in prispevek podjetju, potem pa morda mi ne bomo pravi naslov.

Samo ob torkih in četrtkih! Delamo po hibridnem sistemu, kar pomeni, da preostale dni delaš od kjerkoli – doma, iz kavarne ali z vrha hriba, če imaš dober Wi-Fi. Ključno je, da svoje delo opraviš pravočasno in ne oviraš poteka dela drugih.

Kaj to pomeni v praksi? Pomeni, da si načeloma sestanke in komunikacijo organiziramo na “office day”, ostale dni pa namenimo bolj fokusnem delu in se vsak organizira tako, kot mu paše – eni dopoldan, drugi popoldan, tretji ponoči. Pomeni tudi, da če si učinkovit in se dobro organiziraš, v petek lahko zaključiš prej, ali si celo zrihtaš podaljšan vikend 😉

Zaposleni, ki smo del ekipe več kot dve leti, pa imamo na voljo tudi možnost daljšega “remote” dela – torej lahko odpeketaš za mesec ali dva na Karibe, na Tajsko, v Alpe ali kamorkoli ti že srce poželi, dokler boš iz tam lahko normalno opravljal svoje naloge.

Dobro vprašanje!

Preprosto: da si nekdo, ki ima rad to, kar dela, da si proaktiven/-na in na izzive gledaš kot na priložnost za novo učenje, da te ne zamaje vsaka stresna situacija, znaš odlično sodelovati z ekipo (ter se ne bojiš memov in direktnih povratnih informacij), aja… pa da se znaš držati deadline-ov (tukaj smo nepopustljivi), potem smo morda pravi zate.

Prijavo pregledamo, nato se odločimo, ali si primeren kandidat za prvega od šestih krogov intervjujev in ti pošljemo 10 urno testno nalogo…

Hec! 😂

Ko prejmemo tvojo prijavo, jo natančno pregledamo in če se nam zdi, da bi lahko bil super kandidat, se slišimo po telefonu in te povabimo na pogovor – brez nepotrebnih formalnosti in kompliciranja. Odvisno od pozicije, ti morda damo kakšno manjšo testno nalogo, verjetno pa na tej poti tudi spoznaš nekaj morebitnih bodočih sodelavcev.
Naš cilj je, da ugotovimo, ali si pravi/-a za nas in mi zate, s spoštovanjem do tvojega in našega časa ter energije.

Absolutno niso prazne besede. Glej… v resnici je ravnotežje med delom in življenjem v dobršni meri odvisen od tega, kako dober si ti v postavljanju mej – sebi in drugim. Da ne neseš stres in težave is službe domov, da znaš skomunicirati, ko si preobremenjen, da znaš vprašati za pomoč in razporeditev dela, če sistem ni optimalen in da si vzameš dan “na off”, ko ga potrebuješ.

Zagotovo pa v naši kulturi in načinu dela obstaja več stvari, ki prispevajo k zdravem odnosu do dela:

  1. Tudi ko delamo od doma, smo za “telefončkanje” in sestanke na voljo le med 9 in 15.

  2. Računalnika ne nesemo s sabo na dopust, podaljšan vikend, smučanje, surfanje…ko smo na “off”, smo resnično na “off”.

  3. Petki brez stresa – Če je mogoče, se trudimo ne organizirati sestankov in skupinska dela na petke. Tisti najbolj organizirani in učinkoviti pogosto od petkih zaključijo prej, in si večkrat na leto privoščijo podaljšan vikend.

  4. Ko delaš od doma, si delo resnično lahko razporediš tako, da ustreza tvojim ritmom in obveznostim (nihče ne bo preverjal, ali si ob 9:00 na računalniku – preverjali bomo le, če so naloge ustrezno narjene in oddane do dogovorjenih časovnic).

  5. Ne glorificiramo “hustle”, razen če si nekdo, ki se želi po lestvici uspeha premikati precej hitreje kot ostali (v tem primeru je pač potrebno dati nekaj več od sebe in tudi za take imamo pri nas dovolj prostora). Sicer pa nam je v prvi vrsti najbolj pomembno, da imaš rad svoje delo in ti ni težko zagrizti takrat, ko je treba. Skratka, dokler če boš učinkovito opravljal/-a svoje delo in pri tem našel/našla tudi čas zase, družino, šport, hobije ali karkoli te že veseli, bomo vsi zadovoljni. Torej, work smarter, not harder.

  6. Čas za pavzo: Ko smo v pisarni, se vsi skupaj ob 12:30 odpravimo na malico. Včasih jemo skupaj v pisarni, včasih pa se odpravimo v kakšno restavracijo – bistvo je, da se malo odklopimo, podružimo in poklepetamo, preden se znova lotimo dela.
  7. Zabavni team buildingi: Team buildingi so pri nas namenjeni povezovanju in zabavi – od bowlinga in laser taga, pa vse do vikend druženja na domačiji ob odlični hrani in pijači, vedno organiziramo nekaj, kar nam bo omogočilo bolj sproščeno druženje in odklop od naših službenih vlog.

 

Predvsem pa – če imaš določene stvari, ki so ključne za tvoje dobro počutje pri delu, nam to povej. Če so smiselne in izvedljive v okviru našega delovanja, jih bomo z veseljem upoštevali, a pričakujemo enako prilagodljivost tudi z tvoje strani.

Dobrodošli v naši sparkastični skupnosti. Veselimo se, da bomo z vami delili najnovejše trende, vpoglede in nasvete iz sveta digitalnega marketinga.

Ekipa Spark